tirsdag 20. september 2011

Kvartalets "gode" gjerning!

I dag har jeg gitt blod igjen, og fått en ny Mummi-kopp :-)
Telte over, og nå har jeg 15 stk, men 2 er like... Så det blir 14 forskjellige! Et lite bevis på at jeg er med å GI noe! Skulle egentlig bare mangle- jeg har mer en nok blod ;-)

Blodbanken trenger stadig flere givere- gå inn på Blodbanken og meld deg som giver du også!

Tilslutt et lite bilde av dagens matpakke:
1 skive med leverpostei, 2 elg-karbonader, havrekjeks, druer og jordbær. Den kom hjem igjen helt tom!

4 kommentarer:

  1. Hei :)
    I et tidligere innlegg for lenge siden så jeg du hadde en rosa matboks med flere rom i. Hvor har du fått tak i den, vet du om det fortsatt går an å kjøpe den? Samme med den grønne..
    De så veldig smarte ut :)
    Hadde satt pris på om du svarer. :)

    SvarSlett
  2. Den grønne/turkise matboksen avbildet her er fra Tupperware, men den er utgått og ikke til å få tak i... Skulle gjerne hatt en ekstra selv ;-)
    Den rosa har jeg kjøpt på nettet, den heter Laptop Lunchbox. Fås kjøpt hos www.alexi.no
    Ellers har jeg tenkt å kjøpe matboksen Goodbyn fra www.lotusbarn.no Den ser kjempesmart ut, selv om den er stor!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hjelpen! :)
    Du har forresten en veldig fin blogg med mange fine ideer og inspirasjon. :)

    SvarSlett
  4. Takk for tipset !
    Fin helg til deg og dine !
    Klem

    SvarSlett