søndag 15. april 2012

To mandagskjeks + bursdagsfeiring

Torsdag hadde jeg bursdag, hurra for meg! Måtte jo bake litt i den anledning, men glemte helt å ta bilder, så dere får ta til takke med halvspiste kaker ;-)

 Peanøttkake, en utrolig god men mektig konfektkake.
 Gulrotkake med ostesmørkrem.

Disse nydelige rosene fikk jeg av mine like nydelige kollegaer-tusen takk!

I morgen er det mandag igjen, og da er det tid for ny kjeks med på jobb! I morgen blir det sitron- og valmuekjeks.



Disse var spennende i smaken, ganske gode, spør du meg, så de forsvinner nok fort i kakeboksen her hjemme...
Og så blogget jeg visst ikke om de forrige mandagskjeksa, så her kommer bilde av de og:

Cookies med hvit sjokolade og tranebær, mmm, disse var virkelig gode!!! Og en ypperlig mulighet til å bruke de rare papirformene jeg kjøpte på Åhlens. De passte glimrende til å bake cookies i!

3 kommentarer:

  1. Hei! Flott blogg, er ofte innom å ser på godsakene når det skal bakes i heimen! :) Den peanuttkaken, har du en oppskrift på den som du vil dele? Prøvde å google det, men de oppskriftene jeg fant minnet mer om det vi kaller snickers-kake..Så så godt ut med de mørke lagene. :-)

    SvarSlett
  2. Hei Kamilla! Så kjekt å høre at du liker bloggen min! Jeg har lett etter den oppskriften hele helga, men uten resultat :-( vet jeg har den i et hefte en plass, sender den til deg så snart den dukker opp!
    Nå har det vært en laaaang pause fra min side, pc'en slo seg vrang, og syns ikke det er så gøy å blogge fra mobilen... Men snart kommer et innlegg med gjærbakst :-)

    SvarSlett
  3. Ja jeg leste det nettopp, så veldig godt ut! :-)

    SvarSlett