søndag 28. november 2010

Adventstid

I dag har vi hatt en fin dag. Herlig, sein frokost med godt pålegg og varm sjokolade....





Så har vi tent lys, og pyntet litt. Julegardinene har også kommet opp. Svigers kom til middag, vi lagde ordentlig søndagsmiddag- svinesteik med poteter og masse gode grønnsaker. Jeg hadde tenkt å lage surkål, men så hadde jeg ikke karve, det må jeg huske å kjøpe!
Mens vi spiste ringte mine foreldre også, og spurte om de kunne komme innom, så det ble en riktig koselig kveld. De tok ungene med seg hjem, for de skulle uansett der i morgen tidlig for å bake pepperkaker. Så nå har vi det stilt og rolig her i heimen :-)

Tidligere på dagen lagde vi Rocky Road Brownies- fantastisk god snadderkake :-)
Det beste er jo å slikke bollen :-) 

Her er kaken ferdig

Namnam, god, men veeeldig mektig kake!
Oppskriften finner dere HER . Dette er en farlig side for alle søtmonser....

Ønsker dere alle en riktig god førjulstid, ikke sikkert det blir så mye aktivitet her før jul- jeg jobber "døgnet rundt" nå i Desember...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar