fredag 13. mai 2011

Ny overlock!

JIPPI!!!!!!
Jeg har fått overlock-maskin! Det har jeg ønsket meg lenge, men har ikke kunnet rettferdiggjøre kjøpet med mengden jeg syr... Fikk en del penger til bursdagen, så da hoppet jeg i det ;-)
I går kom denne kjekke pakken:
Klødde det i fingrene mine etter å åpne??? Jaaa! Var såvidt jeg klarte å ta bilde av eska før jeg flekket den opp :-)

Min fine, helt nye overlock! Så litt avansert ut, men har såvidt begynt å sette meg inn i den.... Så i kveld har jeg klippet litt i dette stoffet...






Og sydd apekatt-tskjorte til Eskil. Han la sin elsk på stoffet når vi pakket det opp forrige uke, så da måtte han få ny t-skjorte syns jeg.
Gjenstår bare å se om den passer....

Mathilde har også bestilt et par kjoler og en ny nattkjole, så vi får se hva som blir neste prosjekt ;-)
Det gikk såååå mye fortere å sy plagget sammen, gleder meg til å utforske sømmene- tror jeg kommer til å sy endel nå framover, hehe...

3 kommentarer:

  1. Kul maskin! Jeg har ikke Overlock tror jeg. Men min er også ganske stilig. Digital greie med 100 forskjellige sømmer på :)
    Gratla med ny maskin!

    SvarSlett
  2. gratulere me ny maskin :)
    kjempe stilig t-skjorte, forstår godt at eskil la sin elsk på d :)

    SvarSlett
  3. Eg har to andre symaskiner, den ene med broderingsenhet. Denne syr jo ikke vanlige sømmer, men er uunnværlig når man syr mye... Tror eg begynne å få syrommet mitt sånn så eg vil ha det etterkvert ;-)

    SvarSlett