søndag 16. januar 2011

Mor har shoppet kjøkkenting :-)

 Ja, da var helgen snart over igjen- utrolig hvor fort dagene går!
På lørdag var vi en snartur på Kvadrat (det blir alltid raske besøk når vi har med ungene- de er veeeldig utålmodige, hehe).
Da vi var på vei til bilen, måtte jeg bare innom Åhlens for å kjøpe en paiform jeg trengte til lørdagspizzaen. Og der fant jeg et par andre småting også, blant annet en kjempesøt tesil...

 
Den er laget av silikon, og fungerer kjempefint :-) Jeg måtte rett hjem å teste den.
Så ble det noen søte, prikkete muffinsformer, med matchende slikkepott.
Og noen kjempekjekke firkanta muffinsformer i papp, som er veldig greie hvis man skal gi bort muffins!
Disse trodde jeg ikke var å få tak i i Norge, skal prøve dem ut neste uke og gi tilbakemelding :-)
De hadde også formkake/brødformer like, så det blir kanskje Åhlens-tur på meg igjen snart!
Her er forresten bilde av pizzaen vi lagde, den smakte heeeerligt!

Ønsker dere alle en finfin uke!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar