lørdag 29. januar 2011

Mors lørdagskveld...

Denne helgen har resten av familien reist på hytta, siden jeg skulle jobbe både fredagskvelden og hele lørdagen.
Så da har jeg huset for meg selv :-)
Har prøvd meg på selvlaget sushi idag, det var ganske godt, og nå er jeg stappmett! Er litt kry over at jeg fikk det såpass bra til for å være første gang!
Her følger litt bilder:
Lørdagsmiddagen min, med en herlig, kald øl til :-)

Her er maki'en før jeg rullet den- fyllt med kinakål, søt omelett og laks

Ble ganske delikat, jo!  :-)

Ngiri med laks

Sånn ellers, så har jeg benyttet kvelden til å rydde ut gamle matvarer av skapene, grøss og gru, der var det mye rart som var utgått på dato! Må huske å bli flinkere til å kaste, ikke bare skyve ting lengre inn i skapet!
I morgen skal jeg bake litt, så da kommer det et innlegg om det :-)

Ha en fortsatt strålende helg!

1 kommentar:

  1. mmm, d såg godt ut :) har aldri prøvd sushi, faktisk, men eg e veldig gla i nesten alle typer fisk, så eg e sikker på at eg lige sushi. må prøva d snart :) kos deg videre ikveld :)

    SvarSlett