onsdag 16. februar 2011

Mer bakst! Sjokolademuffins og banankake :-)

På tirsdag var jeg sammen med foreningsjentene mine, fikk en forespørsel om jeg hadde lyst å ta med noe bakst til "dessert" - og det hadde jeg jo!

Prøvde ut en ny oppskrift på sjokolademuffins, og det er noen av de beste jeg har smakt, tror jeg!
Oppskriften finner du HER , bare husk at frostingen må lages dagen i forveien...
 Se de fine muffinsformene! Kan kjøpes på Åhlens ;-)

 Pyntet med litt rosa perler... Er visst litt glad i rosa, jeg!
En liten bukett roser til en fantastisk bukett damer!

I dag hadde jeg masse bananer som måtte brukes, så da laget jeg banankake. Eller, dvs det ble tre stk. En skal få være med til mormor og morfar i morgen, svinger en liten tur innom der før jobb. Her har jeg brukt samme type former, bare i større format. De var veldig gode å steke i, og koselige å gi bort :-)
Oppskriften finner du HER



 3 ferdig stekte kaker. ( og en pose poteter i bakgrunnen- se bort fra den)
 Nammenam, en fantastisk frosting- forandret den litt i forhold til oppskriften. Den er basert på Walters mandler, smør, espresso og litt melis.
Gleder meg til kaffebesøk i morgen tidlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar