torsdag 10. februar 2011

Min nye fiiiine ramme!

Idag var jeg på landstil og hentet rammen jeg hadde lagt av, i kveld har jeg kost meg med å finne bilder.
Jeg fant ut at vi har maaaaassse bilder av ungene, og ingen av oss voksne.... Må nok bli flinkere til å benytte oss av selvutløseren, og ta flere familiebilder!

Rammen er ganske stor, så den kommer ikke på veggen før jeg har flyttet en bokhylle :-) Men er på god vei til å få litt mer sammenhengende stil på kjøkkenet/allrommet vårt!

Må bare få vise et bilde av orkideen min som har kommet opp etter 3! år i dvale!!! Det er ikke en "vanlig" orkide, den heter phapiopedilum, og har "hårete" stilk. Er så fornøyd med at den blomstrer igjen, særlig siden mannen min har mast i et år om at nå må jeg kaste den snart!






Nå er det snart helg, og morsdag- da kommer nok et kakeinnlegg :-) Ha en kjempefin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar