søndag 6. februar 2011

80 talls-fest!

To av venninnene mine feiret 30 års-dagen sin i går, og temaet var 80-tallet (som jeg syns er et av de værste- motemessig...) Selv om det faktisk er lett å finne sånne klær i butikkene idag, fant jeg en kjole som mamma brukte på 80-tallet. Den ble sydd om til buksedress, og pyntet med paljettbånd nederst på beina. Lekkert....
Mannen min hadde kjøpt seg en herlig hockey-sveis parykk, som sammen med bart og hawaii-skjorte gjorde susen :-) Vi hadde en kjempefin kveld!


Riktig lekkert, ikke sant?

 Jeg fikk i oppdrag å lage noe mat til festen, så jeg laget en stoooor potetpai med skinke, salami og purre. En av jentene er vegetarianer, så da laget jeg en liten pai med spinat og sjalottløk i tillegg. Selv om det egentlig skulle ha vært rekecocktail og aspik på 80-tallet......

I en bursdag må det jo alltid være kake, så en stor langpannekake med bringebær/rips-mousse fikk også plass på bordet :-)



Jeg har fått ny mould til roser- ble de ikke fine?!
 
 Nå skal vi snart ut å hente ungene som har vært hos mormor og morfar i helgen- tipper de har storkost seg!
Masse gode ønsker til dere alle, om en givende uke!

1 kommentar:

  1. så flotte dokker va.. hehe! :)
    å så så flott kake. du e kjempe god!
    håpe dokker hadde ein kjempe fine kveld...

    SvarSlett