søndag 5. juni 2011

Årets syprosjekt ferdig!

Barnehagen skal ha sommerfest på tirsdag, og jeg sitter i kommitteen som skal arrangere det hele. De ansatte arrangerer leker for barna, og vi har hatt ansvaret for premiene.
Sandnes kommune har donert drikkeflasker til alle, og så kom eg på den brilliante ideen at jeg skulle sy pannebånd til alle... Dagen etter lurte jeg på om jeg hadde tatt meg vann over hodet-meeen....jeg hadde 10 dager på meg, og i går var jeg ferdig med 70 stk pannebånd :-)
Den største jobben var å klippe dem- med overlocken gikk det som en lek å sy dem sammen! Men etter 20 stk begynte det å bli en smule kjedelig, haha!

Men den andre driftige dama i kommitteen hadde sendt mail til ca. 50 lokale bedrifter og spurt om de hadde noe å bidra med, så vi har fått inn masse andre premier også :-) Tror derfor at jeg bare deler ut pannebånda som en ekstra-premie utenom lekene, eller at de deler dem ut i barnehagen en annen dag...
Gleder meg ihvertfall til sommerfesten, vi blir vel 130-140 stk med stort og smått!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar