onsdag 29. juni 2011

Cupcake-kurs med Manuela + 30-årskake

Fredag var jeg på kurs med Manuela fra Passion4Baking, hadde det kjempemorsomt, og lærte masse nytt! Og fant ut at jeg må kjøpe meg en del nye tipper til sprøyteposen...
Her kommer et bilderas fra kurset, disse muffinsene var bestilt til et utdrikningslag (håper de falt i smak, Marit!)
 Jeg lagde 2 sorter muffins, en standard vanilje, og en med sjokolade og CafeLatte-pulver

 Et utvalg forskjellige cup-cakes

 Cute as a button!

 Lærte å lage fine roser av frostingen!

 Girls just want to have fun! Passer vel bra til et jente-utdrikningslag :-)

 Mmmm, minner om softis.....

 Sjokoladekrem med myke perler...

Søte bokser jeg leverer cupcakes i ;-)

Samme helgen hadde jeg en kakebestilling til en dobbel 30-årsdag, så det ble en hektisk fredagskveld... Denne kaken er med 2 lag vaniljekake og 2 lag Devil's food cake. Fyll består av bringebærmousse og sjokolademousse med Daim.
 Kaken er dekket med hvit fondant, dekorert med syrin/lilla fondant og blomster.

 Blomsterflor...

Satt på torsdag og lagde fondantblomster til den store gullmedalje... ;-)

Alt i alt en travel, men veldig kjekk bakehelg!

1 kommentar:

  1. så utrolig flinke du e! :) ska eg ha flotte cup cakes, så vett eg kor eg ska bestilla ;)

    SvarSlett